Skip to content

The Never Ending Date Stories (9)

18/03/2016

Ik ben met verschillende mensen aan het chatten, sms’en contact aan het houden. Met Gaykoppel 1 (uit Gent) heb ik terug een regelmatig contact, maar door gezondheidsproblemen met hun ouders, is afspreken er momenteel niet bij, wat méér dan begrijpelijk is ook.

De ene halve trouwboek van Gaykoppel 3 (uit Antwerpen) werkt eigenlijk voor een bedrijf in dezelfde sector als dat ik werk én uiteraard is dat de laatste weken al uitvoerig hét gespreksonderwerp bij uitstek geweest. Binnenkort gaan we eens afspreken, dat is tenminste, als mijn gezondheid én het weer het tegen dan toelaten natuurlijk.

De ondernemer is ondertussen al een trouwe sms persoon geworden, die tijdens mijn ziek zijn, praktisch dagelijks smsjes zond en informeerde hoe het met me ging. Ook de YogaTeacher deed dit sporadisch, alhoewel het bij hem niet zozeer te doen is om te checken hoe het met mij gesteld is, eerder om te zien wanneer ik zo rap mogelijk met hem zou kunnen afspreken…

Een andere kerel, ik noem hem Phoneguy, is van het zelfde laken een broek. Ik heb me dan ook toen ik ziek was, eens moeten duidelijk maken dat er niets sexy is aan half dood in bed liggen met koorts, constant hoesten lijk nen hond én je voelen alsof je uitgerekt op een pijnbank hebt gelegen. Het Doktertje-spelen-scenario kon me dus ook weinig bekoren wanneer ik écht ziek ben én me like shit voel…

Diary

Ook met NLgozer chat ik nog regelmatig. Best een leuke en slimme kerel en fijn om ook eens een “normaal” gesprek met iemand te kunnen hebben, zonder torenhoge verwachtingen te moeten inlossen. Het is in elke geval een fijne kerel en het is leuk om zo eens in iemand zijn leven te kunnen binnenkijken. We zien wel of het bij sporadisch chatten blijft of dat het misschien een vriendschap kan worden.

 

From → HoLeBi en Daten

10 reacties
  1. Hihi echt een never ending story op dit moment. Maar ik heb ook best sterk het gevoel dat je contacten leuk vind zoals ze nu zijn. Maar dat je op dit moment een druk en vol leven hebt, en daarin aan het zoeken bent naar een balans.

    Tevens beterschap!! Denk om jezelf. En die liefde komt echt hoor!!

    Liked by 1 persoon

  2. Wat een gedoe dat daten toch eigenlijk, hahahaha maar inderdaad, als dan, voor mijzelf, ga ik uit eerst van vriendschap, pas dan…. misschien meer.

    X

    Liked by 1 persoon

  3. Alleen zijn internetnaam NLgozer is zó fout hollands… 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Zeer beschamend om toe te geven, maar ik vind dit echt geweldig om te lezen. Blij om te weten dat niet enkel de hetero mannen zo ongevoelig kunnen zijn als je ziek bent…. Veel beterschap nog!

    Liked by 1 persoon

    • Hé, dank je voor de leuke reactie, Bibiane 🙂

      Ja, ’t is erg waar dat verstand zit bij sommigen. Uiteraard heb ik ondertussen van geen van beiden nog iets vernomen, maar ik ben dan ook nog niet terug 100% genezen.

      Like

  5. Dates, ik kan er boeken over schrijven sinds mijn scheiding. Veel mooie maar ook al vreselijke dingen meegemaakt. Jammer dat ik er niet over kan schrijven op mijn blog….

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

Blogger uit Amsterdam-ZuidOost

schrijft met plezier

BE INEFFABLE

So Close & Yet So Far...

Christophe Wallecan

De blog van een marketing student

Life according to Joyce

Everyday life documented :)

Vie de Julie

Vie de Julie

Binnenstebuitenboel

Leef achterstevoren!

Liquid skies

Silent people have the loudest minds

misssexandthecity

Life in the city and the sex in my life,.....

Renate Bulte

Blogger over alledaagse dingen.... maar dan anders!

Screendependent

Alles over films, series en meer

COS

cosblog.org

The S Files

Be nice, go vegan

Kimdonz

Lifestyle blog

Thomas Pannenkoek

Een Simpele Ziel ondergaat zijn leven

ratjetoe4u

So Close & Yet So Far...

De Hipste adresjes van Gent

We moved to http://hipsteadresjes.gent !

van dichtbij

over het zout op m'n huid, spruitjes met spiegels en de rammelende rest

Morgaine's Passions

Live life to the fullest

MetroPaul

Nederlandstalig blog, sinds 2008

ZoSammieEnzo

Een spontane vrolijke lifestyle blog met humor.

Deborah Hamar

Just me . . .

Naomi in Wonderland

Traveling through life

Adam op Verkenning

Een getrouwde man op verkenning.

MichielZiet

Dagelijkse dingen die soms bijzonderder lijken dan je denkt.

kribbels uit mijn leven

een kijk in mijn gedachten en de gebeurtenissen uit mijn dagelijks leven, heel gewone dingen, misschien ook wel heel bijzondere......

Walt's Hoekje

Gewoon omdat het kan

DOLDRIEST

woordenspel

Margo Hermans

Blog what you live; don't live to blog.

Annelyse

14 maand met de fiets door Europa

Tales from the Crib

Putting the sfeer in blogosfeer since 2004

tiny blogt

Tiny kan van alles iets en van niets alles.

Yellow Me.

Live a Healthy Lifestyle

La Vie de Falderie

Antwerpen tot Brugge - en soms verder

Bubbliciously me

Living the life you love....

Wilco's Charity Challenge

12 maanden ... 52 opdrachten ... 1 goed doel: Right To Play

Beaunino

GEWOON DOOR-ROEIEN

Fashionlifestyleblog

So Close & Yet So Far...

Darling Doormat

It’s nothing anyone would ever take seriously, but it amuses me.

peter

my path

Lukas Lauridsen

So Close & Yet So Far...

Forty something and much more !

mijn dagboek en uitlaatklep ... if you can't stand the heat, get out of my kitchen !

elegant slumming

So Close & Yet So Far...

Life is a garden of Quotes

Over het dagelijkse leven, over reizen en lezen, over koken, over het lief , gewoon over het leven

