Skip to content
Tags

Gone With The Wind

26/02/2016

Nee, ik heb het niet over de film én nee, ik vertrek nergens, maar de collega die met mij begon begin deze maand, heeft na vorige week een volledige week ziek te zijn geweest, nu uiteindelijk bedankt voor de moeite en komt niet meer terug. Ze was interim, maar niettegenstaande is het voor het bedrijf toch een bittere pil, ook omdat ze écht wel tijd in je steken om je goed op te leiden, want een andere interim collega gaf er al eerder de brui aan én begin Mei vertrekt er nog een collega, die er weliswaar al 18 jaar al werkt en aan een andere uitdaging toe is, maar kom… het bedrijf moet op korte tijd 3 mensen missen.

Uiteraard zijn ze maar al te blij dat ze mij een contract van onbepaalde duur aangeboden hebben, omdat ze zo minder zorgen moeten hebben dat ik rap zal weglopen, maar kom, ‘k ga niet zeggen dat het schrik is, maar ik kreeg deze week toch al van verschillende collega’s de vraag of ik het nog altijd zie zitten en het wel graag doe, wat eigenlijk best grappig is want ik ben een slechte leugenaar, aan mij ziet ge meteen of ik iets mét of tegen mijn goesting doe, ik kan dat gewoon niet wegsteken.

Als er dus mensen zijn die dicht tegen het centraal station in Brussel willen werken, liefst uit Oost-Vlaanderen komen en meer info over een leuk (in mijn ogen toch omdat ik het graag doe) job willen weten én uiteraard Wildcard als collega willen (da’s ook al speciaal op zijn eigen), let me know 😉

shot

From → Op de Werkvloer

12 reacties
  1. Er moet toch een reden zijn voor de leegloop?

    Liked by 1 persoon

    • Tuurlijk is die er, en de hoofdreden (in mijn ogen dan toch) ligt in het feit dat 1) de interimmers nogal vaak een mooie versie van de job krijgen en je écht wel op verschillende vlakken ervaringen moet opgedaan hebben om redelijk mee te kunnen met de job én er dan ook nog interesse moet voor hebben.

      En ten 2de) dat de interimmers denken snel een contract te gaan krijgen, wat ook niet zo snel voorkomt omwille van het feit dat die vaak héél veel moeten leren (en dan overdrijf ik écht niet in wat ik zeg) en de hoesting dan vaak rap weg is omdat het “terug naar de schoolbanken” aanvoelt dan.

      Ik had op héél véél van die pijnpunten al meer dan genoeg ervaring waardoor ik zéér snel mee ben met de dingen die complex zijn én ik dus ook meteen een vast contract gekregen heb.

      Like

  2. Oh wat balen voor het bedrijf, ik hoop dat je snel leuke nieuwe collega’s zult hebben!

    Liked by 1 persoon

  3. Jou als collega, dat zal wel meevallen zeker???
    Maar Brussel is wat ver voor mij….
    Hopelijk krijg je er een leuke collega(s) bij!

    Liked by 1 persoon

  4. Da’s nu jammer, ik heb ook net een contract getekend, anders kwam ik af

    Liked by 1 persoon

  5. Ik denk dat het eigen is aan een interim-contract dat die sneller wegvliegen. De tijd die daar ingestoken wordt ter opleiding is dan riskant

    Liked by 1 persoon

  6. Hopelijk komt er snel versterking bij!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

Blogger uit Amsterdam-ZuidOost

schrijft met plezier

BE INEFFABLE

Life blog of 2 dutchies

Christophe Wallecan

De blog van een marketing student

Vie de Julie

Vie de Julie

Binnenstebuitenboel

Leef achterstevoren!

Liquid skies

Silent people have the loudest minds

misssexandthecity

Life in the city and the sex in my life,.....

Renate Bulte

Blogger over alledaagse dingen.... maar dan anders!

Screendependent

Alles over films, series en meer

COS

cosblog.org

The S Files

Be nice, go vegan

Kimdonz

Lifestyle blog

Thomas Pannenkoek

Een Simpele Ziel ondergaat zijn leven

ratjetoe4u

So Close & Yet So Far...

De Hipste adresjes van Gent

We moved to http://hipsteadresjes.gent !

van dichtbij

over het zout op m'n huid, spruitjes met spiegels en de rammelende rest

Morgaine's Passions

Live life to the fullest

MetroPaul

Nederlandstalig blog, sinds 2008

ZoSammieEnzo

Een spontane vrolijke lifestyle blog met humor.

Deborah Hamar

Just me . . .

Naomi in Wonderland

Traveling through life

Adam op Verkenning

Een getrouwde man op verkenning.

MichielZiet

Dagelijkse dingen die soms bijzonderder lijken dan je denkt.

kribbels uit mijn leven

een kijk in mijn gedachten en de gebeurtenissen uit mijn dagelijks leven, heel gewone dingen, misschien ook wel heel bijzondere......

Walt's Hoekje

Gewoon omdat het kan

DOLDRIEST

woordenspel

Margo Hermans

Blog what you live; don't live to blog.

Annelyse

altijd op zoek naar een nieuw project

Tales from the Crib

Putting the sfeer in blogosfeer since 2004

tiny blogt

Tiny kan van alles iets en van niets alles.

Yellow Me.

Live a Healthy Lifestyle

La Vie de Falderie

Antwerpen tot Brugge - en soms verder

Bubbliciously me

Living the life you love....

Wilco's Charity Challenge

12 maanden ... 52 opdrachten ... 1 goed doel: Right To Play

Beaunino

GEWOON DOOR-ROEIEN

Fashionlifestyleblog

So Close & Yet So Far...

Darling Doormat

Wit and Sh*t on Crete. It’s nothing anyone would ever take seriously, but it amuses me.

peter

my path

Lukas Lauridsen

So Close & Yet So Far...

elegant slumming

So Close & Yet So Far...

Life is a garden of Quotes

Over het dagelijkse leven, over reizen en lezen, over koken, over het lief , gewoon over het leven

