Skip to content
Tags

LiebsterAward Van Misstravel & Style

31/01/2016

Vorige week werd ik genomineerd door Misstravel & Style met een LiebsterAward. Hieronder de antwoorden op haar vragen:

 

  • Wat vind je het leukste aan bloggen?

Dat ik dingen van me af kan schrijven (zowel positief als negatief) zonder bij mensen aan hun broek te moeten gaan trekken om ergens je hart te kunnen luchten.

  •  Hoe lang blog je al?

Al vele jaren eigenlijk al, dit is m’n 4de platform waarop ik nu blog.

  •  Zie je een toekomst in je blog?

Het blijft een vorm van een uitlaatklep voor me, ik betwijfel dus of ik er ooit geld zou mee verdienen 😉

  •  Heb je huisdieren?

Neen (wel kanarie vogels, maar die zijn van m’n ouders)

  •  Als je kon tijdreizen, naar welke tijd zou je gaan en waarom?

Naar de toekomst, ik ben nogal een grote liefhebber van technologie. Lijkt me fijn om te zien hoe de technologie er binnen een paar eeuwen zou uitzien.

  •  Welke muziek luister je het meest?

Hoofdzakelijk Dance muziek, meestal met een jaren ’90 gevoel. Toen werd er nog écht goede muziek met gevoel gemaakt. (mijn mening natuurlijk)

  •  Welke serie zou je voor geen goud in de wereld willen missen?

Hmmm, helden reeksen denk ik 🙂

  • Wat is je favoriete vakantiebestemming?

Nog niet zo erg veel op vakantie in’t buitenland geweest, dus daar kan ik niet meteen een antwoord op geven.

  • Wat is je favoriete kledingstuk?

Een outfit waar ik mezelf goed en mooi in voel. In de winter meestal een trui met een kap er aan.

  •  Muffin of Brownie?

Eigenlijk geen van beiden, wegens te véél suiker in die dingen zou ik zeggen, maar als ik toch moet kiezen, een muffin.

  •  Heb je goede voornemens voor 2016?

Me véél minder de dingen aantrekken die ik toch niet in de hand heb, als het niet zo uitdraait als dat je eigenlijk hoopte.

 

Hieronder mijn vragen:

  • Wat is je lievelings eten?
  • Waarom ga jij graag op reis naar het buitenland?
  • Waar ging je in je eigen land al op reis (citytrip/B&B) ?
  • Waar heb jij bij een ander, een hekel aan?
  • Hoeveel paar schoenen heb je?
  • Hoe ga jij om met stress?
  • Heb je véél échte vrienden?
  • Geef jij wel eens geld aan goede doelen?
  • Geef 3 persoonlijkheidskenmerken van jezelf.
  • Ga je graag alleen uit eten of enkel met vrienden?
  • Ontdek je liever dingen zelf of lees je er liever over op blogjes?

 

Ik nomineer de volgende personen => Sanne, Life Coach ; My Reality Dreamworld ; Binnenstebuitenboel ; Life Is A Garden Of Quotes ; Kliefje ; Peter ; A Year And A Day ; Basimella ; Vie De Julie ;

 

15 reacties
  1. Ik vind je antwoord over muziek best grappig: volgens mij vindt iedereen dat er geen betere muziek is gemaakt dan in het decennium waarin de persoon ten volle van muziek heeft genoten. Bij mij dus de jaren 80 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Goh, als ik nu naar “muziek” kijk, komt dat overeen met hoe populair iemand op instagram/Facebook is en hoe bloot hij/zij of uitdagend ze in een videoclip verschijnen, ongeacht of het nummer goed is of niet…

      Like

  2. Peter Blanckaert permalink

    Ola! Huiswerk gekregen 🙂

    Liked by 1 persoon

  3. Leuk ingevuld! Ik heb er ook één in huis die verzot is op technologie. Laatst kwam ie weer met een Samsung Circle thuis… hahaha

    Liked by 1 persoon

  4. Leuk beantwoord 🙂

    Liked by 1 persoon

  5. Peter Blanckaert permalink

    Hupla, ik heb mijn huiswerk gedaan 🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Sorry, sorry, ik zie ‘m nu pas. Ben iets te druk met van alles en nog wat. Ik voel me vereerd met jouw nominatie, maar ik laat ‘m aan me voorbij gaan. Ben niet zo van de stokjes 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

Blogger uit Amsterdam-ZuidOost

schrijft met plezier

BE INEFFABLE

Life blog of 2 dutchies

Christophe Wallecan

De blog van een marketing student

Vie de Julie

Vie de Julie

Binnenstebuitenboel

Leef achterstevoren!

Liquid skies

Silent people have the loudest minds

misssexandthecity

Life in the city and the sex in my life,.....

Renate Bulte

Blogger over alledaagse dingen.... maar dan anders!

Screendependent

Alles over films, series en meer

COS

cosblog.org

The S Files

Be nice, go vegan

Kimdonz

Lifestyle blog

Thomas Pannenkoek

Een Simpele Ziel ondergaat zijn leven

ratjetoe4u

So Close & Yet So Far...

De Hipste adresjes van Gent

We moved to http://hipsteadresjes.gent !

van dichtbij

over het zout op m'n huid, spruitjes met spiegels en de rammelende rest

Morgaine's Passions

Live life to the fullest

MetroPaul

Nederlandstalig blog, sinds 2008

ZoSammieEnzo

Een spontane vrolijke lifestyle blog met humor.

Deborah Hamar

Just me . . .

Naomi in Wonderland

Traveling through life

Adam op Verkenning

Een getrouwde man op verkenning.

MichielZiet

Dagelijkse dingen die soms bijzonderder lijken dan je denkt.

kribbels uit mijn leven

een kijk in mijn gedachten en de gebeurtenissen uit mijn dagelijks leven, heel gewone dingen, misschien ook wel heel bijzondere......

Walt's Hoekje

Gewoon omdat het kan

DOLDRIEST

woordenspel

Margo Hermans

Blog what you live; don't live to blog.

Annelyse

altijd op zoek naar een nieuw project

Tales from the Crib

Putting the sfeer in blogosfeer since 2004

tiny blogt

Tiny kan van alles iets en van niets alles.

Yellow Me.

Live a Healthy Lifestyle

La Vie de Falderie

Antwerpen tot Brugge - en soms verder

Bubbliciously me

Living the life you love....

Wilco's Charity Challenge

12 maanden ... 52 opdrachten ... 1 goed doel: Right To Play

Beaunino

GEWOON DOOR-ROEIEN

Fashionlifestyleblog

So Close & Yet So Far...

Darling Doormat

Wit and Sh*t on Crete. It’s nothing anyone would ever take seriously, but it amuses me.

overgangsritueel

from genesis to revelation

Lukas Lauridsen

So Close & Yet So Far...

elegant slumming

So Close & Yet So Far...

Life is a garden of Quotes

Over het dagelijkse leven, over reizen en lezen, over koken, over het lief , gewoon over het leven

