Skip to content
Tags

,

Nude Picture

18/10/2015

Yep, iedereen die direct naar mijn blogje komt πŸ™‚ Catchy titel hΓ© πŸ˜‰

Even serieus, ik las onlang op een blog de vraag : “Wat zou jij doen als je naakt foto’s plots (gelekt, gestolen of gehacked van je smartphone) op het internet terecht komen?

De reacties van sommige, maar dat waren dan ook Amerikanen, daar zijn we dat van gewoon, gaven ook verbijsterende antwoorden zoals “zelfmoord plegen”.

Wat zou jij doen?

Oh-Yeah-eric-northman

50 reacties
  1. Ik zou ze uitknippen en in een album plakken !

    Liked by 1 persoon

  2. Ayaan Nina permalink

    Ik zou gewoon naar de politie gaan, haha.

    Liked by 1 persoon

  3. Misschien klinkt dit te simpel voor woorden, maar gewoon geen naaktfoto’s van jezelf nemen met een telefoon laat staan opsturen! Welke weg dan ook… nah ja, ik ben te simpel denk ik.

    X

    Liked by 1 persoon

  4. Tja, wat moet je dan nog doen… Balen denk ik πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  5. Niet zoveel.. Ik denk niet dat ik er iets tegen zou kunnen doen. Wat zou jij doen?

    Liked by 1 persoon

  6. Haha, hele catchy titel! Ik zou er echt niet blij mee zijn als er naaktfoto’s van mij op internet uit zouden lekken. Aan de andere kant, ik heb mooie tietjes dus who cares.

    Liked by 1 persoon

  7. heel veel kan je op dat moment niet meer doen lijkt me… Het uitzitten en hopen dat de opschudding snel overwaait?

    Liked by 1 persoon

  8. Haha in de eerste plaats geen naaktfoto’s nemen! En als ze dan toch uitlekken en er niks meer aan te doen is… dan maar heel trots zijn op hoe ik er uit zie πŸ˜›

    Liked by 1 persoon

  9. ik zou dieper graven… πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

  10. Nou, als ik zo’n lijf had als hierboven, dan lag ik er niet erg wakker van…. Maar serieus, ik kan het me niet voorstellen. Ik ben happy met mijn lichaam maar iedereen weet wat de risico’s zijn van naaktfoto’s. Van mij zijn ze dus nooit gemaakt.

    Liked by 1 persoon

  11. Wat zou jij doen?
    als het een mooie kunstige foto is die mijn assets in de schijnwerpers plaatst, niets, maar als het zo’n degoutantige onflatterende foto is, de dader zoeken en hem het elven erg zuur maken. Ik heb trouwens een vriend/kennis die een klein beetje gekend is die eens 2 foto’s van me heeft gepost (niet naakt), maar ik had het leuk gevonden dat hij het eerst had gevraagd. Als je me googelt zie je die foto’s ook. Niet direct zo leuk als je nieuw werk zoekt.

    Liked by 1 persoon

  12. Ik heb trouwens voor morgen een blogpost met Liebster Award klaarstaan. Als je tijd en zin hebt … laat je gaan. πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  13. Ik zou keihard ontkennen
    It wasn’t me πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  14. Ten eerste zal ik nooit naakter op de foto gaan dan de man waarvan je een foto hebt geplaatst in deze log. Dus dat mensen me zo zien… geen ramp… al zou geen mens er wild van worden, want ik zie er niet zo uit als die man =)
    Zijn ze er toch dan zijn ze zonder mijn mede weten gemaakt en dus een schending van mijn privacy + schending van portretrecht ed dus zou ik zeker naar de politie gaan voor aangifte. Of ze zijn een hoax. =)

    Liked by 1 persoon

  15. Naakt foto’s van mij zij’n er niet en komen er niet. Half naakt zijn ze er wel en die laten ongeveer zoveel zien als de foto hierboven.
    Dus alle foto’s die meer laten zien zijn of een hoax of ze zijn onrechtmatig verkregen en dus is er een schending van mijn persoon geweest. Dus wordt er in dat geval aangifte gedaan =)

    Liked by 1 persoon

  16. Euhm… geen idee wat ik zou doen… in ieder geval is het niet mijn gewoonte om naakte foto’s te nemen van mezelf.

    Liked by 1 persoon

  17. Ik zou een hack(st)er – eentje a la die femme brutale uit de Milennium Trilogie van Stieg Larsson – in de arm nemen en haar vragen ze allemaal te verwijderen πŸ˜‰ Ik zou ook een advocaat langs een paar stationnetjes sturen denk ik. Wat zou je zelf doen Wild Card?

    Liked by 1 persoon

    • Eigenlijk geen idee omdat ik zulke foto’s niet op m’n smartphone staan heb Γ©n dan denk ik, afhankelijk van de situatie, dat het beter is om dat te negeren. Op reageren kan de zaken alleen maar meer in de spotlights zetten.

      Liked by 1 persoon

      • Dat is ook een goed punt idd… Oei maar zoveel de controle kunnen laten gaan, je moet het maar durven. Controle is misschien iets fictiefs, maar meer het gevoel controle te kunnen hebben πŸ˜‰

        Liked by 1 persoon

        • Controle stelt op het internet niets voor hoor, ik stuur dagelijks mijn CV met héél persoonlijke info over mij en bedrijven naar wildvreemden… Ok ’t is anders dan een naakt foto, maar kom je snapt me wel waar ik naartoe wil hΓ© πŸ˜‰

          Liked by 1 persoon

Geef een reactie

Blogger uit Amsterdam-ZuidOost

schrijft met plezier

BE INEFFABLE

Life blog of 2 dutchies

Christophe Wallecan

De blog van een marketing student

Vie de Julie

Vie de Julie

Binnenstebuitenboel

Leef achterstevoren!

Liquid skies

Silent people have the loudest minds

misssexandthecity

Life in the city and the sex in my life,.....

Renate Bulte

Blogger over alledaagse dingen.... maar dan anders!

Screendependent

Alles over films, series en meer

COS

cosblog.org

The S Files

Be nice, go vegan

Kimdonz

Lifestyle blog

Thomas Pannenkoek

Een Simpele Ziel ondergaat zijn leven

ratjetoe4u

So Close & Yet So Far...

De Hipste adresjes van Gent

We moved to http://hipsteadresjes.gent !

van dichtbij

over het zout op m'n huid, spruitjes met spiegels en de rammelende rest

Morgaine's Passions

Live life to the fullest

MetroPaul

Nederlandstalig blog, sinds 2008

ZoSammieEnzo

Een spontane vrolijke lifestyle blog met humor.

Deborah Hamar

Just me . . .

Naomi in Wonderland

Traveling through life

Adam op Verkenning

Een getrouwde man op verkenning.

MichielZiet

Dagelijkse dingen die soms bijzonderder lijken dan je denkt.

kribbels uit mijn leven

een kijk in mijn gedachten en de gebeurtenissen uit mijn dagelijks leven, heel gewone dingen, misschien ook wel heel bijzondere......

Walt's Hoekje

Gewoon omdat het kan

DOLDRIEST

woordenspel

Margo Hermans

Blog what you live; don't live to blog.

Annelyse

altijd op zoek naar een nieuw project

Tales from the Crib

Putting the sfeer in blogosfeer since 2004

tiny blogt

Tiny kan van alles iets en van niets alles.

Yellow Me.

Live a Healthy Lifestyle

La Vie de Falderie

Antwerpen tot Brugge - en soms verder

Bubbliciously me

Living the life you love....

Wilco's Charity Challenge

12 maanden ... 52 opdrachten ... 1 goed doel: Right To Play

Beaunino

GEWOON DOOR-ROEIEN

Fashionlifestyleblog

So Close & Yet So Far...

Darling Doormat

Wit and Sh*t on Crete. It’s nothing anyone would ever take seriously, but it amuses me.

peter

my path

Lukas Lauridsen

So Close & Yet So Far...

elegant slumming

So Close & Yet So Far...

Life is a garden of Quotes

Over het dagelijkse leven, over reizen en lezen, over koken, over het lief , gewoon over het leven

