Skip to content
Tags

,

FACTS 2015 (2)

26/09/2015

We zijn er klaar voor! Na een uurtje rijden (er hing bij ons in de buurt en op weg naar Gent, best wat mist) komen we aan bij de EXPO, waar het zoeken is naar Parking nummer 6. Eerst verkeerd gereden daar op die parkings, maar uiteindelijk dankzij een vriendelijke steward toch geraakt waar ik moest zijn om mijnen auto kwijt te geraken.

Na wat wachten en geduld hebben was het zover en konden we eindelijk binnen. Hieronder alvast een pak foto’s ๐Ÿ™‚

20150926_100050

Cosplay voor wie er zin in had ๐Ÿ™‚

truitjes

Zelf ben ik een gigantische liefhebber van die soort T-shirten (met korte mouwen en met lange, met of zonder kap) De T-shirten met de kat met zonnebril en koptelefoon op รฉn die salamander ernaast, liggen thuis al lekker in de kleding kast.

20150926_100524

Er was enorm veel cosplay van Star Wars figuren. Star Wars stond dan ook extra in de spotlights met de bus van GameMania waar je de Star Wars poppetjes van Disney Infinity 3.0 kon spelen en die tevens ook extra gepromoot werden.

20150926_104343 20150926_104355

Beeldjes en zwaarden, nog zo iets dat ik graag zie ๐Ÿ™‚ย  Toch handig voor uwen boterham mee te snijden hรฉ ๐Ÿ™‚

20150926_103024

Schoon volk gezien ook รฉn uiteraard wil dat dan altijd lukken dat mijne smartphone zich niet wil automatisch scherpstellen… Just my luck…ย  Wel veel volk gezien met blote benen of die er zelfs haast bijna naakt rondliepen… Ge moet er maar goesting voor hebben…

20150926_113627 20150926_113610

Foto’s genomen van wagens uit 2 series waar we vroeger als klein manneke altijd voor de buis voor zat. De “Knight Rider” wagen zorgde in m’n jeugd mee voor m’n interesse in alle wat met Technologie te maken heeft. Ach de goeien ouwen tijd… Ik had wel best in die wagen willen zitten ๐Ÿ™‚

20150926_105207

Idem voor deze wagen ๐Ÿ˜‰ Wie wil er een tijdreisje maken?

20150926_11560320150926_12101720150926_120531

Uiteraard mochten de verschillende game standen niet ontbreken. Er was รฉcht enorm, enorm vรฉรฉl volk. Zรฉker een geslaagde editie die stukken beter was dan de voorgaande jaren. Er was zoveel te zien, zoveel te doen en er stonden zoveel interessante dingen, dat ik op een gegeven moment gestopt ben met foto’s maken en gewoon lekker overal gaan rond kijken ben. Wie er niet bij was heeft zรฉker iets leuks gemist.

22 reacties
  1. Mooie foto’s ๐Ÿ˜€

    Liked by 1 persoon

  2. Is dat dรฉ Delorian uit Back to the Future? ๐Ÿ˜ฎ Die expo ziet er retegaaf uit. Zou ook wel wat voor mij zijn om verkleed te gaan. Al weet ik niet of ik dat nog eens zou doen… ik ging namelijk verkleed naar de Game of Thrones Exhibition in Amsterdam en voor zover ik kon zien was ik de enige. oeps!

    Liked by 1 persoon

  3. Leuk zeg! Ik heb net de foto’s van mijn zoon gezien die er ook was en hij was ook super enthousiast. Hij heeft een foto van hem samen met Alex Agnew en William Boeva. En hij heeft ook van alles gekocht… ik wil het niet weten! ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

    • Haha, ja geloof ik graag. Ik had geen zin om aan te schuiven in z’n rijen voor een foto, was al genoeg dat ge moest aanschuiven om binnen te geraken ๐Ÿ˜‰

      Like

  4. Ziet er goed uit! Het is niet helemaal mijn genre maar voor een keertje zou ik wel eens willen kijken.

    Liked by 1 persoon

  5. Je hebt er een mooi plogje van gemaakt. Zie hier een duidelijke liefhebber van Science Fiction, Fantasy, enzovoorts, enzovoorts :mrgreen:

    Liked by 1 persoon

  6. Speciale passie, alleen dat schoon volk ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  7. wij zijn er zaterdag 2 x voorbijgereden, en toen we terugkwamen toch wel enkele opmerkelijke kornuiten gezien langs de straat… ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  8. Verdorie, dit had ik eerder moeten weten, ik zou er het lief heel erg blij mee gemaakt hebben denk ik ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  9. evygoedseels permalink

    Hey,
    ik was ook op facts! Was je verkleed? Wanneer ben je geweest? Misschien dat we elkaar toen zijn tegengekomen!
    Ik ben een schrijfster van plankgas. En ik wou eens zien wat voor blog je had en ik ben er verliefd op je bent net zoals mij bi en houdt van comics en conventies! AWESOME ik heb je direct gevolgd gewoon!

    Liked by 1 persoon

    • Hรฉ super ๐Ÿ™‚
      Enorm bedankt voor het volgen, Evy ๐Ÿ™‚
      Wou als Green Arrow gaan, maar pak raakte niet op tijd klaar, dus werd het eigenlijk meer een donkere broek met groene trui en kap ๐Ÿ™‚

      Like

Geef een reactie

Blogger uit Amsterdam-ZuidOost

schrijft met plezier

BE INEFFABLE

So Close & Yet So Far...

Christophe Wallecan

De blog van een marketing student

Life according to Joyce

Everyday life documented :)

Vie de Julie

Vie de Julie

Binnenstebuitenboel

Leef achterstevoren!

Liquid skies

Silent people have the loudest minds

misssexandthecity

Life in the city and the sex in my life,.....

Renate Bulte

Blogger over alledaagse dingen.... maar dan anders!

Screendependent

Alles over films, series en meer

COS

cosblog.org

The S Files

Be nice, go vegan

Kimdonz

Lifestyle blog

Thomas Pannenkoek

Een Simpele Ziel ondergaat zijn leven

ratjetoe4u

So Close & Yet So Far...

De Hipste adresjes van Gent

We moved to http://hipsteadresjes.gent !

van dichtbij

over het zout op m'n huid, spruitjes met spiegels en de rammelende rest

Morgaine's Passions

Live life to the fullest

MetroPaul

Nederlandstalig blog, sinds 2008

ZoSammieEnzo

Een spontane vrolijke lifestyle blog met humor.

Deborah Hamar

Just me . . .

Naomi in Wonderland

Traveling through life

Adam op Verkenning

Een getrouwde man op verkenning.

MichielZiet

Dagelijkse dingen die soms bijzonderder lijken dan je denkt.

kribbels uit mijn leven

een kijk in mijn gedachten en de gebeurtenissen uit mijn dagelijks leven, heel gewone dingen, misschien ook wel heel bijzondere......

Walt's Hoekje

Gewoon omdat het kan

DOLDRIEST

woordenspel

Margo Hermans

Blog what you live; don't live to blog.

Annelyse

14 maand met de fiets door Europa

Tales from the Crib

Putting the sfeer in blogosfeer since 2004

tiny blogt

Tiny kan van alles iets en van niets alles.

Yellow Me.

Live a Healthy Lifestyle

La Vie de Falderie

Antwerpen tot Brugge - en soms verder

Bubbliciously me

Living the life you love....

Wilco's Charity Challenge

12 maanden ... 52 opdrachten ... 1 goed doel: Right To Play

Beaunino

GEWOON DOOR-ROEIEN

Fashionlifestyleblog

So Close & Yet So Far...

Darling Doormat

Wit and Drama on Crete. Itโ€™s nothing anyone would ever take seriously, but it amuses me.

peter

my path

Lukas Lauridsen

So Close & Yet So Far...

Forty something and much more !

mijn dagboek en uitlaatklep ... if you can't stand the heat, get out of my kitchen !

elegant slumming

So Close & Yet So Far...

Life is a garden of Quotes

Over het dagelijkse leven, over reizen en lezen, over koken, over het lief , gewoon over het leven

