Skip to content
Tags

Liebster Award Tag van Sweet Felicity

20/09/2015

Van Joëlle werd ik genomineerd om 11 vragen te beantwoorden. Zelf Nomineer ik zo’n 5 mensen voor dezelfde vragen.

1) Als je een beroemdheid was, wie zou je dan willen zijn?

– Steve Jobs (enkel maar qua genialiteit en visie over het ontwerpen van technologie). Hoe ie als mens was ga ik me niet over uitspreken, ik kende hem enkel maar van in de Apple boekjes.

2) Welke muziek heb jij meestal aan als je een logje voor je blog aan’t schrijven bent?

– Ben een enorme “helden” liefhebber, dus zal het niemand verbazen dat ik nu naar het nummer “Heroes” van Alesso ft Tove Lo aan het luisteren ben

3) Kreeg je één minuut om de shoppen in de supermarkt, waar zou je het eerst naar toe rennen?

– Fruit afdeling en nadien suikervrije of arme voeding en drank

4) Koffie of Thee?

– Ik drink beiden graag.

5) Hoe zou het ideale huwelijksaanzoek er uit zien en voor de mannen hoe pak je dit aan?

– Goh, moeilijke vraag. Ik denk dat het al een hele opdracht is om iemand te vinden die wil van je houden en je wil aanvaarden zoals je bent, zonder je te willen veranderen. Als het dan toch zover zou komen, is het kijken en weten waarmee je je partner kan gelukkig maken. Ik ben helaas niet het type dat zoiets op de radio gaat vragen of via een spandoek in een ballon… Gewoon niet mijn stijl.

6) Wat is je favoriete dag van de week?

– Vrijdag, hoef ik minder lang te werken en heb ik weer even tijd om dingen te doen die ik gedurende de week niet kan doen door tijdsgebrek.

7) Als er dit jaar één ding gebeurt is, dat héél speciaal voor je is, wat zou dat dan zijn?

– Nog niets, maar ik hoop voor het einde van het jaar wel.

8) Favoriete film?

– Op dit moment : “Avengers: Age of Ultron”

9) Waar kan je je ongelooflijk aan irriteren?

– De mentaliteit van sommige mensen.

10) Huil je snel tijdens films?

– Nee

11) Waar ben je bang voor?

– Afhankelijk worden in het dagelijkse leven van de goodwill van anderen om te kunnen leven.

De mensen die ik nomineer:

Liquid Skies ; The S Files ; Ratjetoe4u ; Adam op verkenning ; Margo Hermans ; Yellow Me

15 reacties
  1. Leuk beantwoord ^^

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk om te lezen 🙂

    Liked by 1 persoon

  3. Ik wist niet dat je een gespleten persoonlijkheid had. Antwoord vier… (ik drinken)

    Liked by 1 persoon

  4. hahaha oke die vraag over het huwelijksaanzoek, we weten nu hoe je het niet zou doen, maar hoe dan wel, champagne, ring in het glas of zo? 😛

    X

    Liked by 1 persoon

  5. Leuk om te weten, en vooral de ‘mentaliteit’ die sommige mensen er op na houden is heel herkenbaar, zo arrogant dat sommige mensen zijn! Enne, ik heb je tag aangenomen hoor 😉

    Liked by 1 persoon

  6. Leuk dat je me nomineert! Ik ga ‘m invullen! X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

Blogger uit Amsterdam-ZuidOost

schrijft met plezier

BE INEFFABLE

So Close & Yet So Far...

Christophe Wallecan

De blog van een marketing student

Life according to Joyce

Everyday life documented :)

Vie de Julie

Vie de Julie

Binnenstebuitenboel

Leef achterstevoren!

Liquid skies

Silent people have the loudest minds

misssexandthecity

Life in the city and the sex in my life,.....

Renate Bulte

Blogger over alledaagse dingen.... maar dan anders!

Screendependent

Alles over films, series en meer

COS

cosblog.org

The S Files

Be nice, go vegan

Kimdonz

Lifestyle blog

Thomas Pannenkoek

Een Simpele Ziel ondergaat zijn leven

ratjetoe4u

So Close & Yet So Far...

De Hipste adresjes van Gent

We moved to http://hipsteadresjes.gent !

van dichtbij

over het zout op m'n huid, spruitjes met spiegels en de rammelende rest

Morgaine's Passions

Live life to the fullest

MetroPaul

Nederlandstalig blog, sinds 2008

ZoSammieEnzo

Een spontane vrolijke lifestyle blog met humor.

Deborah Hamar

Just me . . .

Naomi in Wonderland

Traveling through life

Adam op Verkenning

Een getrouwde man op verkenning.

MichielZiet

Dagelijkse dingen die soms bijzonderder lijken dan je denkt.

kribbels uit mijn leven

een kijk in mijn gedachten en de gebeurtenissen uit mijn dagelijks leven, heel gewone dingen, misschien ook wel heel bijzondere......

Walt's Hoekje

Gewoon omdat het kan

DOLDRIEST

woordenspel

Margo Hermans

Blog what you live; don't live to blog.

Annelyse

14 maand met de fiets door Europa

Tales from the Crib

Putting the sfeer in blogosfeer since 2004

tiny blogt

Tiny kan van alles iets en van niets alles.

Yellow Me.

Live a Healthy Lifestyle

La Vie de Falderie

Antwerpen tot Brugge - en soms verder

Bubbliciously me

Living the life you love....

Wilco's Charity Challenge

12 maanden ... 52 opdrachten ... 1 goed doel: Right To Play

Beaunino

GEWOON DOOR-ROEIEN

Fashionlifestyleblog

So Close & Yet So Far...

Darling Doormat

Wit and Drama on Crete. It’s nothing anyone would ever take seriously, but it amuses me.

peter

my path

Lukas Lauridsen

So Close & Yet So Far...

Forty something and much more !

mijn dagboek en uitlaatklep ... if you can't stand the heat, get out of my kitchen !

elegant slumming

So Close & Yet So Far...

Life is a garden of Quotes

Over het dagelijkse leven, over reizen en lezen, over koken, over het lief , gewoon over het leven

