Skip to content
Tags

Informeren Over Fitness

03/08/2015

Omdat heel wat bloggers me in dit logje de Fitness zaak “Basic Fit” hadden aangeraden, ben ik eens hun website gaan lezen en uitpluizen. Ziet er leuk uit hun website, maar ik had toch een paar vraagjes voor de mensen die er lid bij zijn.

* Ik lees in de huisregels dat het gebruik van een mobiele telefoon niet toegestaan is in de sportruimten. Serieus? Meen je dat nou? Ik had/heb de gewoonte om m’n smartphone in m’n broekzak te houden. Niet dat ik op zo’n momenten veel telefoon verwacht, maar mijn ervaring met lockers in gyms/fitness zaken is vaak, dat ge er 2 keer aan duwt en het deurtje moeiteloos open te krijgen is… Ik wil niemand betichten van lange vingers, maar voorkomen is beter dan de politie te moeten bellen…

Mijn vraag: Houden jullie die bij je of zet je die af en laten jullie die (op goed geluk dat je hem nog hebt als je wil weg gaan) in je locker zitten bij je portefeuille en sleutelbos?

fitnessdumbell

41 reacties
  1. toen ik nog sport verslaafd was, bestond de mobiel al wel, maar had ik er nog geen één. Dus ik denk in het nu, en dat is ook zo, als ik naar sportuurtje ga bij fysio, ligt mijn mobiel gewoon thuis, zoals meestal eigenlijk. Alleen als ik echt ga reizen met trein en ver weg, dan heb ik hem bij mij, voor mij blijft het iets voor noodgevallen en niet voor elk wissewasje bij mij te hebben.

    X

    Liked by 1 persoon

  2. Ik stopte mijn mobiel altijd in mijn locker. Ik ga hier ook bijna fitnessen en dan ga ik m misschien wel meenemen om muziek te luisteren. Maar eigenlijk vind ik min de locker veel fijner, zo’n ding zit toch alleen maar in de weg. Of je laat m thuis, kan ook nog 😉

    Liked by 1 persoon

  3. Fitness en ik…Been there done that. Maar geen idee wat de smartphone betreft.

    Liked by 1 persoon

  4. Wat als je je smartphone gebruikt om muziek te beluisteren ? Dat je in een sauna geen gsm mag meenemen is begrijpelijk, maar in een fitness ? Raar.

    Like

  5. Bij de Basic Fit waar ik sport, sluit je je eigen locker af met een slotje (dat je zelf meebrengt). Dus van stelen is geen sprake. Er zijn overigens genoeg mensen die hun mobiel meenemen de sportzaal in voor muziek etc. Sporters worden aangesproken als ze aan het bellen zijn, dat wil men in de sportzaal niet hebben.

    Liked by 1 persoon

  6. Ik deed mijn telefoon altijd in de locker, want helemaal niet nodig tijdens het fitnessen (misschien alleen voor muziek) en dan kun je ´m ook niet verliezen. Ik zou ´m nu denk ik wel meenemen om dus muziek te luisteren, maar anders lekker in de locker stoppen. Of je kunt ´m ook nog thuis laten, je bent toch bezig en het is maar voor even 🙂

    Liked by 1 persoon

  7. Het is al een aantal jaren geleden dat ik naar de fitness trok dus hoe de zaken er met of zonder GSM voorstaan weet ik niet. Wel heb ik mijn vragen bij hun abonnementen. Soms blijkt daar een addertje onder het gras te zitten.

    Liked by 1 persoon

  8. Ik heb mijn mobiel altijd mee want daar luister ik muziek op, denk dat ik daar zeker niet de enige in ben… Vreemde regel dus…

    Liked by 1 persoon

    • Ja, zo komt het bij mij ook over, maar bon, ik ben gewoon geweest om in ne fitness te zitten waar m’n daar geen probleem van maakt. Uiteraard gaat ge niet constant zitten bellen of zo, maar als er iemand belt wil ik wel opnemen.

      Liked by 1 persoon

  9. rendimuis permalink

    Ik sport ook bij basic fit, bevalt me prima. Laat zelf mn mobieltje thuis, als ik aan t sporten ben, dan ben ik onbereikbaar 😉 ik zie genoeg mensen met hun mobje rondlopen, zolang je niet loopt te bellen is dat geen probleem denk ik.

    Liked by 1 persoon

  10. Ik sport bij Basic fit en iedereen heeft zijn Smartphone bij zich, ik laat hem in de locker samen met mijn handtas, even afkloppen maar heb nog nooit iets gemist,…..ik denk dat de regel niet wordt nageleefd, zoals zovele regels in de club,…personeel is niet echt strikt!

    Liked by 1 persoon

  11. Bij mijn sportschool stond dit ook in de huisregels, zo lang je niet veelvuldig gaat bellen of onnodig apparaten vast houd door te appen hadden ze er geen moeite mee.
    Ik gebruikt mn telefoon als muziekspeler en als stopwatch no problem.

    Liked by 1 persoon

  12. hofvaneten permalink

    Ooo, je gaf me net een superleuk nieuw excuus dat ik kan aanhalen wanneer men vraagt waarom ik niet ga sporten, mijn smartphone dus…hihi, of zou ik gewoon maar beginnen met eens toe te geven dat ik een luie (sport)kont ben?! 😉

    Liked by 1 persoon

  13. Wellicht wordt bedoeld: niet bellen en geen foto’s nemen. Muziek beluisteren met oortjes natuurlijk wel. Ik zie niets anders in mijn BF

    Liked by 1 persoon

  14. Het lijkt mij bizar dat je je smartphone niet mag meenemen in de sportzaal… er zijn zoveel mensen die dit gebruiken om naar muziek te luisteren.
    Ik liet mijn gsm meestal liggen in de auto, net als mijn portefeuille en andere waardevolle spullen… want zoals je zelf zegt… die lockers zijn niet van de sterksten…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

Blogger uit Amsterdam-ZuidOost

schrijft met plezier

BE INEFFABLE

Life blog of 2 dutchies

Christophe Wallecan

De blog van een marketing student

Vie de Julie

Vie de Julie

Binnenstebuitenboel

Leef achterstevoren!

Liquid skies

Silent people have the loudest minds

misssexandthecity

Life in the city and the sex in my life,.....

Renate Bulte

Blogger over alledaagse dingen.... maar dan anders!

Screendependent

Alles over films, series en meer

COS

cosblog.org

The S Files

Be nice, go vegan

Kimdonz

Lifestyle blog

Thomas Pannenkoek

Een Simpele Ziel ondergaat zijn leven

ratjetoe4u

So Close & Yet So Far...

De Hipste adresjes van Gent

We moved to http://hipsteadresjes.gent !

van dichtbij

over het zout op m'n huid, spruitjes met spiegels en de rammelende rest

Morgaine's Passions

Live life to the fullest

MetroPaul

Nederlandstalig blog, sinds 2008

ZoSammieEnzo

Een spontane vrolijke lifestyle blog met humor.

Deborah Hamar

Just me . . .

Naomi in Wonderland

Traveling through life

Adam op Verkenning

Een getrouwde man op verkenning.

MichielZiet

Dagelijkse dingen die soms bijzonderder lijken dan je denkt.

kribbels uit mijn leven

een kijk in mijn gedachten en de gebeurtenissen uit mijn dagelijks leven, heel gewone dingen, misschien ook wel heel bijzondere......

Walt's Hoekje

Gewoon omdat het kan

DOLDRIEST

woordenspel

Margo Hermans

Blog what you live; don't live to blog.

Annelyse

altijd op zoek naar een nieuw project

Tales from the Crib

Putting the sfeer in blogosfeer since 2004

tiny blogt

Tiny kan van alles iets en van niets alles.

Yellow Me.

Live a Healthy Lifestyle

La Vie de Falderie

Antwerpen tot Brugge - en soms verder

Bubbliciously me

Living the life you love....

Wilco's Charity Challenge

12 maanden ... 52 opdrachten ... 1 goed doel: Right To Play

Beaunino

GEWOON DOOR-ROEIEN

Fashionlifestyleblog

So Close & Yet So Far...

Darling Doormat

Wit and Sh*t on Crete. It’s nothing anyone would ever take seriously, but it amuses me.

peter

my path

Lukas Lauridsen

So Close & Yet So Far...

elegant slumming

So Close & Yet So Far...

Life is a garden of Quotes

Over het dagelijkse leven, over reizen en lezen, over koken, over het lief , gewoon over het leven

