Skip to content

Life Goes On (15)

18/06/2015

Met een ei in ons gat gingen we bij de Tandarts binnen. Niet dat ik schrik heb van de brave man, maar ik weet dat als ge voor iets gaat om te laten herstellen, mag je er verdomme op zeggen, dat ie nog andere tanden ziet die aan herstelling toe zijn en zo ben je meteen voor een hele rit aan wekelijkse afspraken zoet… De tand in kwestie is ondertussen terug hersteld en m’n opgezwollen kaak en bovenlip zijn aan’t “ontdooien”. Binnen 14 dagen moet wel nog eens terug om kalksteen van mijn tanden te laten verwijderen. Ik was al blij dat er geen andere tanden meer moeten hersteld worden, want ik heb een panische angst van naalden… Mijn tandarts blijft het grappig vinden hoe ik de arm leuning van de tandartsstoel vastgrijp als hij met die spuit boven mijn mond staat.

Nadien een batterij aan testen gedaan bij OfficeTeam in Groot-Bijgaarden voor Management en Administratieve jobs. Mijn testen waren zeer goed en ze gaan me dus al bij één bedrijf voorstellen. Afwachten wat dat gaat worden.

In mijn straat zijn ze ondertussen ook volop aan’t werken aan de riolering en het internet, (wat hier ook een ramp is voor de camions en auto’s die nu stapvoets via signalisatie er door moeten) met het gevolg qua internet dan, dat tijdens de dag geregeld momenten heb dat ik gewoon geen internet heb, maar bon, ’t zijn werken allemaal die moeten gebeuren en zoveel last heb ik er nu ook niet van omdat ik deze week overdag testen moest doen en vaak op gesprek was bij bedrijven.

tandarts

20 reacties
  1. Met een ei in uw gat? Hoe voelt dat zo? 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Flauw van de tandarts dat hij jouw angst voor naalden grappig vindt. Hij zou je juist een beetje moeten laten ontspannen in de stoel. Maar het is weer gebeurd! Je bent er voor een half jaar van verlost 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Zo’n reactie is dan : “Rustig adem halen, Wildcard”, maar veel rustig is er dan voor mij niet meer bij…
      Laten we’t hopen hé 🙂

      Like

  3. Ja, werkzaamheden, dat gebeurd vaak de laatste tijd. Laatst lag mijn straat open, en zie dan maar eens weg te komen…

    Liked by 1 persoon

  4. met een ei in mn gat zou ik eerder voor een dokter kiezen dan voor een tandarts geloof ik… 😉

    Liked by 1 persoon

  5. wie is er nu gek op zo’n spuit???

    😛

    Liked by 1 persoon

  6. Brr, ik krijg direct de kriebels als ik zo lees over de tandarts. Wat fijn trouwens dat je wordt voorgesteld aan een bedrijf!

    Liked by 1 persoon

  7. Wel dat ei er weer uit halen he voor je een kuikentje uitbroedt.
    Succes op je afspraak.
    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

Blogger uit Amsterdam-ZuidOost

schrijft met plezier

BE INEFFABLE

Life blog of 2 dutchies

Christophe Wallecan

De blog van een marketing student

Vie de Julie

Vie de Julie

Binnenstebuitenboel

Leef achterstevoren!

Liquid skies

Silent people have the loudest minds

misssexandthecity

Life in the city and the sex in my life,.....

Renate Bulte

Blogger over alledaagse dingen.... maar dan anders!

Screendependent

Alles over films, series en meer

COS

cosblog.org

The S Files

Be nice, go vegan

Kimdonz

Lifestyle blog

Thomas Pannenkoek

Een Simpele Ziel ondergaat zijn leven

ratjetoe4u

So Close & Yet So Far...

De Hipste adresjes van Gent

We moved to http://hipsteadresjes.gent !

van dichtbij

over het zout op m'n huid, spruitjes met spiegels en de rammelende rest

Morgaine's Passions

Live life to the fullest

MetroPaul

Nederlandstalig blog, sinds 2008

ZoSammieEnzo

Een spontane vrolijke lifestyle blog met humor.

Deborah Hamar

Just me . . .

Naomi in Wonderland

Traveling through life

Adam op Verkenning

Een getrouwde man op verkenning.

MichielZiet

Dagelijkse dingen die soms bijzonderder lijken dan je denkt.

kribbels uit mijn leven

een kijk in mijn gedachten en de gebeurtenissen uit mijn dagelijks leven, heel gewone dingen, misschien ook wel heel bijzondere......

Walt's Hoekje

Gewoon omdat het kan

DOLDRIEST

woordenspel

Margo Hermans

Blog what you live; don't live to blog.

Annelyse

altijd op zoek naar een nieuw project

Tales from the Crib

Putting the sfeer in blogosfeer since 2004

tiny blogt

Tiny kan van alles iets en van niets alles.

Yellow Me.

Live a Healthy Lifestyle

La Vie de Falderie

Antwerpen tot Brugge - en soms verder

Bubbliciously me

Living the life you love....

Wilco's Charity Challenge

12 maanden ... 52 opdrachten ... 1 goed doel: Right To Play

Beaunino

GEWOON DOOR-ROEIEN

Fashionlifestyleblog

So Close & Yet So Far...

Darling Doormat

Wit and Sh*t on Crete. It’s nothing anyone would ever take seriously, but it amuses me.

peter

my path

Lukas Lauridsen

So Close & Yet So Far...

elegant slumming

So Close & Yet So Far...

Life is a garden of Quotes

Over het dagelijkse leven, over reizen en lezen, over koken, over het lief , gewoon over het leven

