Skip to content

The Never Ending Date Stories (3)

27/04/2015

Vorige week tussen alle sollicitaties, toestanden met de RVA en ouders, heb ik ’s avonds eens een telefoontje naar Cookguy gedaan. Hij had me al laten weten dat ik hem eens mocht opbellen, omdat babbelen uiteraard sneller gaat dan typen op Skype. Ik had namelijk tijdens het babbelen aan de telefoon met hem ook eens gekeken naar de webpage van de cinéma én was aangenaam verbaasd dat de nieuwste film van de Avangers bij ons in’t weekend net uit kwam in de cinéma zalen, iets wat ik eigenlijk pas volgende maand verwacht had. Dan ook maar meteen de koe bij de horens genomen en hem uitgenodigd om met mij naar de cinéma te gaan om naar de Avangers te gaan kijken.

Uiteraard was het weer volledig omgeslagen op de moment zelf van zonnige dagen naar puur voltijds regenen… De film zelf begon maar om 15u en zou 2,5 uur duren én daarom had ik eigenlijk om 13u30 met Cookguy aan de cinéma afgesproken omdat we dan nog de nodige tijd hadden om rustig wat bij te babbelen en nog iets te drinken ook. Uiteraard was de tijd voor de film handig omdat ik altijd iemand de mogelijkheid geef om “nee” te zeggen of van de afspraak af te zien. Ik weet uit ervaring dat foto’s en chatten en telefoon gesprekken iemands hoofd op hol kunnen brengen én bij een ontmoeting die klik er dan toch niet is.

We zijn eerst een koffie gaan drinken, kletsten gezellig bij over ons leven, dates en meer om dan uiteindelijk naar de cinéma te gaan en naar de film te kijken. Cookguy blij met de film die ik koos, ik blij met het gezelschap. Het gaat al zeker een goede vriendschap worden en dat is voor beiden al voldoende. We kunnen beiden nieuwe vrienden gebruiken en meer moet dat soms ook niet zijn hé.

Diary

18 reacties
  1. Leuk! En wie weet…. 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Helemaal super, en wederom, vriendschap is meer belangrijk, als er meer komt, dan komt dat vanzelf 😉

    Liked by 1 persoon

  3. Er is niets mis met goede vrienden zijn, zolang niet een van de twee iets meer wil. In de friend-zone zitten lijkt me ook niet fijn.

    Liked by 1 persoon

  4. Goede vrienden zijn zeldzaam, dus mooi dat het zich die kant op lijkt te ontwikkelen.

    Liked by 1 persoon

    • Ja, da’s waar. Ben op dat vlak ook wel blij dat Cookguy iemand is die met de voeten op de grond staat en waarmee ik dingen kan bespreken die ik meestal met anderen niet kan.

      Like

  5. Like!! Het is je gegund 🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Vriendschap is zo belangrijk… goed bezig! 🙂

    Liked by 1 persoon

  7. Vrienden kun je nooit genoeg hebben. Leuk dat je er iig een vriendschap bij hebt. En al lijkt het vooralsnog niets meer te worden, you’ll never know the future 😉

    Liked by 1 persoon

  8. Zie je hem nog wel eens?

    Liked by 1 persoon

    • Je bedoelt die “Cookguy” ? Nee, helaas krijg ik totaal geen reactie meer op mijn sms berichtjes en zelf ik wil niet blijven proberen, anders begint het stalker trekken te vertonen en die stempel wil ik nou ook niet…

      Best jammer, maar ik merk dat meer en meer dat als homo mannen van iemand van af willen het precies op die manier doen…

      Like

Geef een reactie

Blogger uit Amsterdam-ZuidOost

schrijft met plezier

BE INEFFABLE

So Close & Yet So Far...

Christophe Wallecan

De blog van een marketing student

Life according to Joyce

Everyday life documented :)

Vie de Julie

Vie de Julie

Binnenstebuitenboel

Leef achterstevoren!

Liquid skies

Silent people have the loudest minds

misssexandthecity

Life in the city and the sex in my life,.....

Renate Bulte

Blogger over alledaagse dingen.... maar dan anders!

Screendependent

Alles over films, series en meer

COS

cosblog.org

The S Files

Be nice, go vegan

Kimdonz

Lifestyle blog

Thomas Pannenkoek

Een Simpele Ziel ondergaat zijn leven

ratjetoe4u

So Close & Yet So Far...

De Hipste adresjes van Gent

We moved to http://hipsteadresjes.gent !

van dichtbij

over het zout op m'n huid, spruitjes met spiegels en de rammelende rest

Morgaine's Passions

Live life to the fullest

MetroPaul

Nederlandstalig blog, sinds 2008

ZoSammieEnzo

Een spontane vrolijke lifestyle blog met humor.

Deborah Hamar

Just me . . .

Naomi in Wonderland

Traveling through life

Adam op Verkenning

Een getrouwde man op verkenning.

MichielZiet

Dagelijkse dingen die soms bijzonderder lijken dan je denkt.

kribbels uit mijn leven

een kijk in mijn gedachten en de gebeurtenissen uit mijn dagelijks leven, heel gewone dingen, misschien ook wel heel bijzondere......

Walt's Hoekje

Gewoon omdat het kan

DOLDRIEST

woordenspel

Margo Hermans

Blog what you live; don't live to blog.

Annelyse

14 maand met de fiets door Europa

Tales from the Crib

Putting the sfeer in blogosfeer since 2004

tiny blogt

Tiny kan van alles iets en van niets alles.

Yellow Me.

Live a Healthy Lifestyle

La Vie de Falderie

Antwerpen tot Brugge - en soms verder

Bubbliciously me

Living the life you love....

Wilco's Charity Challenge

12 maanden ... 52 opdrachten ... 1 goed doel: Right To Play

Beaunino

GEWOON DOOR-ROEIEN

Fashionlifestyleblog

So Close & Yet So Far...

Darling Doormat

Wit and Drama on Crete. It’s nothing anyone would ever take seriously, but it amuses me.

peter

my path

Lukas Lauridsen

So Close & Yet So Far...

Forty something and much more !

mijn dagboek en uitlaatklep ... if you can't stand the heat, get out of my kitchen !

elegant slumming

So Close & Yet So Far...

Life is a garden of Quotes

Over het dagelijkse leven, over reizen en lezen, over koken, over het lief , gewoon over het leven

