Skip to content

The Never Ending Date Stories

13/04/2015

Diary

Het was alweer een tijdje geleden (letterlijk dan) dat ik nog gedate had. En eigenlijk voelde het ook alweer als een eeuwigheid aan dat ik nog naar dancings geweest was. Waar is de tijd naartoe dat ik wekelijks in de Red&Blue te vinden was? Nu zou ik al moeten zoeken waar m’n lidkaart ligt…

Ondertussen ben ik al een tijdje aan het chatten met 3 verschillende mannen (ne mens moet opties hebben hé) om te leren kennen. “Architect“, (we hebben ook elkaars foto) wil me héél graag ontmoeten en liet al verschillende keren de hint vallen dat we toch zo ver van elkaar wonen… Ja, ik weet het, dat zal dus even plannen worden voor als we effectief afspreken. Momenteel hou ik de boot nog wat af.

Cookguy” is gescheiden van zijn vriend, op verzoek van zijn vriend die ernstig ziek is en wil dat zijn vriend/ex-man nog een normaal leven zou hebben. Het deed me even slikken de dingen die hij vertelde. Ik denk van mezelf soms dat ik in een slechte situatie zit, maar het kan altijd erger blijkbaar. Met Cookguy sta ik al op het niveau dat we gsm nummers uitgewisseld hebben en ik al een berichtje van hem kreeg. Cookguy (we hebben elkaars foto) wil al tal van uitstapjes doen met mij waarbij ik dan altijd bij hem mag blijven logeren. Ook hier hou ik het voorlopig bij kennismaken en berichtjes beantwoorden.

The Teacher” (we hebben ook al elkaars foto’s gezien) is een leraar die (ik zweer het) héél véél weg heeft qua looks en uitstraling van de voetballer Cristiano Ronaldo. Als ze ooit ergens een look a like zoeken, maakt hij 300% kans. In eerste instantie toen ik zijn profiel zag, wou ik er niet op reageren omdat ik weet dat mensen die van zichzelf weten dat ze knap zijn en veel uitstraling hebben, daar al gauw ook naar handelen én daar wou ik mijn tijd niet insteken, maar hij bekeek dan mijn foto’s en begon zelf het contact. Met hem ben ik op het niveau van over de koetjes en de kalfjes babbelen. Hij woont zelfs niet zo heel ver van mij en mits het vakantie is, had ik hem al de uitnodiging gedaan om eens naar de film te gaan. We hebben de zelfde film en muziek smaak, maar hij ging er nog niet op in.

Het is dus wat afwachten hoe alles gaat evolueren met die 3.

To Be Continued…

From → HoLeBi en Daten

19 reacties
  1. Ik ben nu al moe als ik eraan denk om dit weer op te pakken, laat mij maar iemand tegen komen ergens en die bliksemschicht voelen om dan samen verder te kijken, hahaha

    Ik hoop dat het wat leuks gaat worden met 1 van de 3 of misschien alle drie? 😉

    Liked by 1 persoon

    • Hehe, ja ’t zijn altijd enorme inspanningen hé… Ik kijk er soms ook tegen op, maar’t moet.

      We gaan wel zien, los van dat leer ik toch al op z’n minst 3 nieuwe mensen kennen die misschien kameraden of vrienden kunnen worden, we zien wel…

      Liked by 1 persoon

  2. Dat is ook wat ik bedoel met wie weet met alle drie, hahaha het kunnen ook gewoon mooie vriendschappen worden, en dat is zo ie zo al mijn nummer 1, eerst vriendschap, en dan de rest 😉

    Liked by 1 persoon

  3. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit verder gaat… persoonlijk zou ik mijn twijfels hebben of Cookguy wel toe is aan een serieuze relatie, aangezien hij net gescheiden is van zijn ernstig zieke vriend. Lijkt me een lastige situatie… Maar goed, 3 leuke vrienden erbij, is natuurlijk ook een optie!

    Liked by 1 persoon

    • grappige is dat Cookguy wel de enige is die met me op skype wilde chatten 😉 Nu ja, zal wel een goede vriendschap worden denk ik.

      Like

  4. Klinkt lastig 😉 Weet je nummer 2 klinkt heel bijzonder maar gezien de geschiedenis zal hij ook best wel een zware dobber zijn. Nummer 3 is in mijn optiek een beetje te mooi om waar te zijn 😉 Wat is de reden dat je de boot nog afhoudt met Architect?

    Liked by 1 persoon

    • Nr.1 woont eigenlijk aan de bovenkant van Antwerpen, wat voor mij enkel al gauw effen tegen de 100 km qua afstand is en veel afspreken zou dan wel een dure grap worden…

      Like

  5. spannend !!!! Heb vroeger nog op rendez vous gezeten en verschillende blind dates gehad !!!
    Blij dat ik nu gesetteld ben ! Hoe oud ben je eigenlijk ???

    Liked by 1 persoon

  6. Weet je, als je afspreekt met hen, weet je onmiddllijk of het relatiemateriaal is, of speelgerief 🙂

    Liked by 1 persoon

  7. het is niet makkelijk hé. Er moet toch ook een tijd over gaan om iemand beter te kennen. Het moet gewoon klikken.
    Succes!

    Liked by 1 persoon

  8. Destijds vond ik de spanning van het daten best vermakelijk. Toch ben ik heel blij dat ik inmiddels gelukkig ben met mijn eigen vriend. En dat gun ik jou ook, dus hopelijk komt er uit deze dates iets moois voort.

    Liked by 1 persoon

  9. Nu ben ik echt rete nieuwsgierig wat hier uit komt! 🙂

    Liked by 1 persoon

Trackbacks & Pingbacks

  1. The Never Ending Date Stories (4) | WorldsApart 2.0

Geef een reactie

Blogger uit Amsterdam-ZuidOost

schrijft met plezier

BE INEFFABLE

Life blog of 2 dutchies

Christophe Wallecan

De blog van een marketing student

Vie de Julie

Vie de Julie

Binnenstebuitenboel

Leef achterstevoren!

Liquid skies

Silent people have the loudest minds

misssexandthecity

Life in the city and the sex in my life,.....

Renate Bulte

Blogger over alledaagse dingen.... maar dan anders!

Screendependent

Alles over films, series en meer

COS

cosblog.org

The S Files

Be nice, go vegan

Kimdonz

Lifestyle blog

Thomas Pannenkoek

Een Simpele Ziel ondergaat zijn leven

ratjetoe4u

So Close & Yet So Far...

De Hipste adresjes van Gent

We moved to http://hipsteadresjes.gent !

van dichtbij

over het zout op m'n huid, spruitjes met spiegels en de rammelende rest

Morgaine's Passions

Live life to the fullest

MetroPaul

Nederlandstalig blog, sinds 2008

ZoSammieEnzo

Een spontane vrolijke lifestyle blog met humor.

Deborah Hamar

Just me . . .

Naomi in Wonderland

Traveling through life

Adam op Verkenning

Een getrouwde man op verkenning.

MichielZiet

Dagelijkse dingen die soms bijzonderder lijken dan je denkt.

kribbels uit mijn leven

een kijk in mijn gedachten en de gebeurtenissen uit mijn dagelijks leven, heel gewone dingen, misschien ook wel heel bijzondere......

Walt's Hoekje

Gewoon omdat het kan

DOLDRIEST

woordenspel

Margo Hermans

Blog what you live; don't live to blog.

Annelyse

altijd op zoek naar een nieuw project

Tales from the Crib

Putting the sfeer in blogosfeer since 2004

tiny blogt

Tiny kan van alles iets en van niets alles.

Yellow Me.

Live a Healthy Lifestyle

La Vie de Falderie

Antwerpen tot Brugge - en soms verder

Bubbliciously me

Living the life you love....

Wilco's Charity Challenge

12 maanden ... 52 opdrachten ... 1 goed doel: Right To Play

Beaunino

GEWOON DOOR-ROEIEN

Fashionlifestyleblog

So Close & Yet So Far...

Darling Doormat

Wit and Sh*t on Crete. It’s nothing anyone would ever take seriously, but it amuses me.

peter

my path

Lukas Lauridsen

So Close & Yet So Far...

elegant slumming

So Close & Yet So Far...

Life is a garden of Quotes

Over het dagelijkse leven, over reizen en lezen, over koken, over het lief , gewoon over het leven

