Skip to content

Life Goes On (7)

11/04/2015

Gisteren was alweer een dag waarop ik wellicht alle heiligen uit de hemel bijéén zal gevloekt hebben… Even de situaties uitleggen hier.

Gisteren een mail van StartPeople Lokeren (of ik veronderstel toch dat het van hun kantoor moet zijn, want StartPeople begint strategisch alle name en e-mail adressen van hun consulenten in reacties weg te laten) gekregen, met de melding dat ik niet weerhouden ben. Voor een betrekking van Management Assistant, waar ik de diploma’s, talen én ervaring voor heb + bijkomend pak aan testen die ik in Maart bij StartPeople Brussel deed. Wat mij het meest stoort is dat je tegenwoordig géén contact meer met hun kunt opnemen omwille van hun uren => Maandag, Woensdag, Donderdag enkel in de voormiddag van 9u tot 12u. De Dinsdag en Vrijdag gesloten en in de namiddagen wellicht ook. Je kan dus ook je sollicitaties niet meer opvolgen of informeren waarom je niet weerhouden bent… Goe bezig, zou ik zeggen!

Ook telefonisch contact opgenomen met het Synergie Zaventem kantoor (zie topic Life Goes on (3) ) om nu eigenlijk te weten of ik van mijn kandidatuur nog iets mocht verwachten. In een notendop komt het er eigenlijk op neer dat ze gisteren morgen er nog eens moesten over vergaderen of ze me al dan niet nog zouden voorstellen… Ik viel quasi van mijne stoel toen ik dat hoorde… Ze hadden namelijk al 2 kandidaten voor mij op gesprek laten gaan en daar hadden ze nog geen reactie van. Die voorstelling waar nog niets van in huis gekomen is, duurt nu bijna praktisch al een maand… Tegenwoordig moet ge héél véél geduld kunnen opbrengen. Ik vraag me af hoe een ander dat doet.

Ook contact met StartPeople Brussel opgenomen om te informeren hoe het nu eigenlijk zit met mijn kandidatuur bij het bedrijf waar Fresco werkt. Van beide kanten, StartPeople en het bedrijf is het enorm stil. Bij StartPeople Brussel was het al de 4de keer dat ik ondertussen bel en naar de betreffende consulenten vraag voor enige uitleg. Reactie = ze gaan het doorgeven aan die consulenten. Héél dat spelleke duurt ondertussen ook al ettelijke weken.

stress

8 reacties
  1. Niet leuk natuurlijk, we moeten weer terug naar vroeger, vaste contracten voor hen die dat willen en gewoon 40 jaar bij 1 bedrijf slijten… mits dat bedrijf het natuurlijk volhoudt.

    Sterkte met dit alles.

    Liked by 1 persoon

  2. Bah bah en nog eens bah

    Liked by 1 persoon

  3. Balen! Solliciteren is op het moment echt niet leuk, en dat overal uitzendbureaus tussen zitten begrijp ik helemaal niet. Succes!

    Liked by 1 persoon

  4. Het is werkelijk niet te geloven…………. volgens mijn vent is het een kwestie van veel vraag en weinig aanbod dat ze het kunnen maken…. erg eigenlijk maar denk wel dat ie gelijk heeft

    Liked by 1 persoon

    • Ja, misschien… maar daarmee heb ik geen nieuwe job 😉 en dan heb ik ook nog steeds niet die vervolg uitnodiging van de RVA, waar ik me zorgen om maak…

      Like

Geef een reactie

Blogger uit Amsterdam-ZuidOost

schrijft met plezier

BE INEFFABLE

So Close & Yet So Far...

Christophe Wallecan

De blog van een marketing student

Life according to Joyce

Everyday life documented :)

Vie de Julie

Vie de Julie

Binnenstebuitenboel

Leef achterstevoren!

Liquid skies

Silent people have the loudest minds

misssexandthecity

Life in the city and the sex in my life,.....

Renate Bulte

Blogger over alledaagse dingen.... maar dan anders!

Screendependent

Alles over films, series en meer

COS

cosblog.org

The S Files

Be nice, go vegan

Kimdonz

Lifestyle blog

Thomas Pannenkoek

Een Simpele Ziel ondergaat zijn leven

ratjetoe4u

So Close & Yet So Far...

De Hipste adresjes van Gent

We moved to http://hipsteadresjes.gent !

van dichtbij

over het zout op m'n huid, spruitjes met spiegels en de rammelende rest

Morgaine's Passions

Live life to the fullest

MetroPaul

Nederlandstalig blog, sinds 2008

ZoSammieEnzo

Een spontane vrolijke lifestyle blog met humor.

Deborah Hamar

Just me . . .

Naomi in Wonderland

Traveling through life

Adam op Verkenning

Een getrouwde man op verkenning.

MichielZiet

Dagelijkse dingen die soms bijzonderder lijken dan je denkt.

kribbels uit mijn leven

een kijk in mijn gedachten en de gebeurtenissen uit mijn dagelijks leven, heel gewone dingen, misschien ook wel heel bijzondere......

Walt's Hoekje

Gewoon omdat het kan

DOLDRIEST

woordenspel

Margo Hermans

Blog what you live; don't live to blog.

Annelyse

14 maand met de fiets door Europa

Tales from the Crib

Putting the sfeer in blogosfeer since 2004

tiny blogt

Tiny kan van alles iets en van niets alles.

Yellow Me.

Live a Healthy Lifestyle

La Vie de Falderie

Antwerpen tot Brugge - en soms verder

Bubbliciously me

Living the life you love....

Wilco's Charity Challenge

12 maanden ... 52 opdrachten ... 1 goed doel: Right To Play

Beaunino

GEWOON DOOR-ROEIEN

Fashionlifestyleblog

So Close & Yet So Far...

Darling Doormat

It’s nothing anyone would ever take seriously, but it amuses me.

peter

my path

Lukas Lauridsen

So Close & Yet So Far...

Forty something and much more !

mijn dagboek en uitlaatklep ... if you can't stand the heat, get out of my kitchen !

elegant slumming

So Close & Yet So Far...

Life is a garden of Quotes

Over het dagelijkse leven, over reizen en lezen, over koken, over het lief , gewoon over het leven

